آقای آن لاین
آقای آن لاین

آقای آن لاین

Mr Online

پاورپوینت گیاه در معماری


پاورپوینت گیاه در معماری

پاورپوینتی جامع در مورد استفاده از گیاهان در معماری

دانلود پاورپوینت گیاه در معماری

گیاه
معماری
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 16186 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 167

اصول زیباشناسی در طراحی کاشت، ارتفاع گیاه در معماری، انواع فرم ها در معماری گیاه، تعریف فضا به وسیله عناصر گیاهی افقی، تعریف فضا به وسیله عناصر گیاهی عمودی، طراحی منظر گیاهی در معابر شهری، شناسایی درختان مناسب کاشت در معابر، سایه اندازی درختان

انواع و به کارگیری درختان و درختچه ها چنار، زبان گنجشک، ارغوان، افرا، اکالیپتوس، شمشاد، کاکتوس، گیاهان گوشتخوار، شالک، سرو شیراز، سکویا، راش، ابریشم، بیدمجنون

شناسایی نماد درختان تاک، پیچک، لیلیون، رز، خشخاش، زنبق، مروارید

طراحی پایدار و اصول اولیه آن، انواع کاشت، طراحی کاشت در محوطه سازی، اصول انتخاب مقیاس گیاهان، مراحل طراحی کاشت

جزییات و روش های ساخت دیوارهای سبز، بام های سبز، ساختمان های سبز

شناسایی ساختمان ها از نظر گیاه الهام گرفته شده

 

دانلود پاورپوینت گیاه در معماری

کتاب آموزش احیای مستقیم فولاد به روش PERED صنعت‎ ‎فولاد‎ ‎


صنعت‎ ‎فولاد‎ ‎را‎ ‎می‎ ‎توان‎ ‎یک‎ ‎از‎ ‎پایه‎ ‎های‎ ‎مهم‎ ‎اقتصاد‎ ‎هر‎ ‎کشوری‎ ‎دانست‎ ‎برخی‎ ‎محققان‎ ‎حتی مصرف‎ ‎سرانه‎ ‎فولاد‎ ‎را‎ ‎به‎ ‎عنوان‎ ‎یک‎ ‎شاخص‎ ‎جهت‎ ‎ارزیابی‎ ‎صنعتی‎ ‎بودن‎ ‎یک‎ ‎کشور‎ ‎برشمرده اند‎‎‏ امروزه‎ ‎در‎ ‎ایران‎ ‎نیز‎ ‎فولاد‎ ‎در‎ ‎بخش‎ ‎های‎ ‎تولیدی‎ ‎و‎ ‎صنعتی‎ ‎نقش‎ ‎بسیار‎ ‎مهمی‎ ‎را‎ ‎ایفا‎ ‎می کند‎‎ صنعت‎ ‎فول
دسته بندی صنایع
بازدید ها 32
فرمت فایل zip
حجم فایل 8080 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160
کتاب آموزش احیای مستقیم فولاد به روش PERED

فروشنده فایل

کد کاربری 7218
کاربر

فهرست مندرجات

مقدمه

معرفی پروژه کارخانه احیا مستقیم فولاد باف

تشریح فرایند احیا

تکنولوژی احیاء به روش پر

تشریح مراحل مختلف احیاء اکسید اهن به روش پر

گاز پروسس Process Gas

عملیات احیاء در کور

گاز احیایی خروجی از بالا کوره op Gas

گاز خنک کننده Cooling Gas

گاز آب بند Seal Gas

گاز پاک کننده Purge Gas

پروسس

سیستم ها پروسس آب

سیستم تامین آب

سیستم پروسس آب کثی

سیستم پروسس آب تمی

سیستم آب خنک کننده تجهیزات و ماشین آلا

عملیات ها تصفیه آب مصرفی فرآیند احیاء در روش پرد Water remain

عملیات لجن زدای

عملیات ضد رسو

عملیات آفت کشی

عملیات ضد خوردگ

توزیع بار کور Material Handling انتقال مواد

بارگیر و تخلی

انتقال اکسید ها آهن گندله به کوره Oxide Material

توزیع بار در کور

حمل و انتقال محصول آهن اسفنجی Product Material

بریکت ساز سر

تجهیزات مورد استفاده در کارخانه احیاء به روش پر

جداکننده ها Separators

Mist Eliminators

کولرها Coolers

شستشو دهنده گازها Gas Scrubbers

Dust Collection Systems سیستم ها غبار گیر

خشک کن ها Dryers

کمپرسورها

پمپ ها

دمندهها Blowers

هواکشها fans

برج خنک کننده Cooling Tower

نگاه تصویر به پروژه کارخانه احیا مستقیم فولاد بافت

معرفی‎ ‎پروژه‎ ‎کارخانه‎ ‎احیا‎ ‎مستقیم‎ ‎فولاد‎ ‎بافتشریح‎ ‎فرایند‎ ‎احیاتکنولوژ‎ ‎احیاء‎ ‎به‎ ‎روش‎ ‎پرتشریح‎ ‎مراحل‎ ‎مختلف‎ ‎احیاء‎ ‎اکسید‎ ‎اهن‎ ‎به‎ ‎روش‎ ‎پرگاز‎ ‎پروسس‎ Process Gasعملیات‎ ‎احیاء‎ ‎در‎ ‎کورگاز‎ ‎احیایی‎ ‎خروجی‎ ‎از‎ ‎بالا‎ ‎کوره‎ op Gas ‎گاز‎ ‎خنک‎ ‎کننده‎ Cooling Gasگاز‎ ‎آب‎ ‎بند

عکس جلد کتاب های درسی سال 99-98 قابل چاپ


عکس جلد کتاب های درسی سال 99-98 قابل چاپ

عکس جلد کتاب های درسی اول تا ششم ابتدایی ( دبستان)

دانلود عکس جلد کتاب های درسی سال 99-98 قابل چاپ

عکس کتاب های درسی 
عکس جلد کتابهای درسی
عکس کتابهای درسی ابتدایی
عکس جلد کتابهای اول دبستان 
عکس جلد کتابهای دوم دبستابهای
عکس جلد کتابهای سوم دبستان 
عکس جلد کتاب های چهارم دبستان 
عکس جلد کتابهای پنجم دبستان 
عکس جلد کتاب های ششم دبستان 
عکس جلد دروس دبستان
دسته بندی جزوه های درسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 19974 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

عکس جلد کتاب های درسی اول تا ششم ابتدایی ( دبستان)

مخصوص چاپ و پرینت 

دیگر نیازی به کپی کردن تک به تک کتابهای درسی نیست کافیست دانلود کنید و پرینت بگیرید

عکس جلد کتابهای درسی برای تکمیل پوشه کار دانش آموزان

شامل :

عکس جلد کتابهای اول دبستان

عکس جلد کتابهای دوم دبستان

عکس جلد کتابهای سوم دبستان

عکس جلد کتابهای چهارم دبستان

عکس جلد کتابهای پنجم دبستان

عکس جلد کتابهای ششم دبستان

دانلود عکس جلد کتاب های درسی سال 99-98 قابل چاپ

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف (ZF) .بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف (ZF) .بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

دانلودپاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین drivelineبافرمت pptو 224 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات224
حجم2621 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت زد اف(ZF).بازیگر جهانی در فناوری درایو لاین driveline

در این فایل مطالب ارزشمندی از نگاه اندیشمندان بازاریابی و تامین قطعات گیربکس در ارتباط با شرکت آلمانی ZFبا رویکرد موضوعات تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش از جمله : ماتریسansof- ماتریس swot-ماتریس vrio-ماتریس pestel-بازاریابی با روکرد ۵c marketing-و استراتژی بازاریابی و اهداف سازمانی به صورت تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با ۲۲۴ اسلاید تخصصی پاورپویننت ارائه می گردد که امید است مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد

زد اف (فریدریشسهافن آگ)، که به اختصار zf نیز نامیده میشود، یکی از شرکت های خوشنام و نامدار آلمانی است که کار اصلی این کمپانی طراحی و تولید اکسل و گیربکس کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات کشاورزی، راهسازی و معدنی،  توربین‌های بادی و تجهیزات سنگین در جهان می‌باشد.

دفتر اصلی کمپانی زد اف در شهر فریدریشسهافن واقع در کشور آلمان در ایالت بادن وورتمبرگ است. که دارای ۲۵ کارخانه تولیدی در سراسر جهان میباشد.

تاریخچه زد اف

در اوایل  قرن بیستم، دقیقا زمانی که متفکرین و نوآوران با تکنولوژی‌های جدید پا به عصر جدیدی گذاشتند شرکت زد اف کار خود را شروع کرد.

فردیناند گراف فون زپلین ژنرال ۵۲ ساله که بازنشسته جنگ و علاقه مند به تسخیر کردن راه های هوایی برای سیر و سفر و حمل و نقل توسط انسان بود یکی از افرادی بود که در ابتدای کار با این کمپانی همکاری میکرد. ژنرال به خاطر علاقه زیادی که در این زمینه داشت باعث شد که پس از سال ها توسعه و همکاری، اولین بالون (LZ1) در تاریخ ۲ ژوئیه ۱۹۰۰ تولید و از این پایگاه هوایی بلند شد که بر فراز دریاچه بودنزه به پرواز درآمد.

ساخت کشتی زیپلین

در سال ۱۹۱۴ میلادی، زمانی که کشور آلمان وارد جنگ شد، حکمرانی کل کشور به دست ارتش افتاد، دقیقا زمانی که گراف زیپلین داشت به رویای باور نکردنی خود برای رد شدن کشتی هوایی خود از اقیانوس اطلس فکر میکرد و برای همین نیاز به یک سری ابزار و قطعات داشت. برای مثال به خاطر بهبود در عملکرد انتقال قدرت موتور به ملخ هواپیما نیاز به چرخ دنده داشت تا کشتی هوایی زیپلین به پرواز در بیاید. ولی در آن زمان چرخ دنده در بازار موجود نبود. در نتیجه با همکاری مکس ماگ (Max Maag) که صاحب یک کارخانه ابزار ماشین در شهر زوریخ بود توانستند آن چرخ دنده را بسازند.

سپس در سال ۱۹۱۵ میلادی کارخانه دنده فریدریشسهافن Zahnradfabrik Friedrichshafen مخفف ZF به‌عنوان کمپانی خصوصی، متعلق به LZ و مکس مگ تاسیس شد. ساختن چرخ دنده و جعبه دنده برای هواپیما، ماشین و قایق یکی از هدف های اصلی zf در ابتدای کار بود.

در ادامه سال های بعدی خودروسازان شرکت زد اف را به عنوان یک شریک ضروری در کسب و کار خود حساب می کردند. همچنین به خاطر گسترش و نفوذ زیاد در عملیات های بین المللی گروه زد اف باعث شد تا مشتریان زیادی را به طرف خود بکشاند. به عنوان مثال در سال ۱۹۷۴ شرکت پژو حدود چهارصد هزار دستگاه گیربکس اتوماتیک HP22 در طول ۷ سال سفارش داد، به همین علت این شرکت باعث شد که بتواند در دیگر کمپانی ها نیز نفوذ کند.

دهه ۱۹۸۰

حدودا اوایل سال ۱۹۸۶ بود که zf توانست بخش گیربکس و چرخ دنده فرمان ZF را تاسیس کند.

همچنین توانستند در ایالات متحده آمریکا بخش جدیدی با عنوان گیربکس های (ECOLITE) برای شرکت فورد را ارائه دهند.

در همان موقع کرایسلر سفارش هایی را برای زد اف تعیین کرد؛ برای مثال ساخت گیربکس HP 24  برای آئودی V8  و در طول زمان بر روی برند های خوشنام مانند  ب ام و، جگوار، لوتوس، مازراتی، پژو، ولوو، آلفارومئو، رنجرور، سیتروئن، فیات، لانچیا، ساب و کرایسلر نصب شد.

در سال ۱۹۸۸ بود که شرکت zf از طرف فورد و جگوار به خاطر کیفیت بالای محصولات جوایز متعددی دریافت کرد.

دهه ۱۹۹۰

در سال ۱۹۹۰ شروع همکاری با دو شرکت ژاپنی را برای ساخت پمپ ها ، قطعات پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی و سایر قطعات برای سیستم های فرمان در ایالات متحده آمریکا را انجام داد.

گیربکس جدیدی که شرکت زد اف به نام (Ecotronic) تولید کرده بود موجب کاهش ۱۵ درصدی مصرف سوخت شده بود. در نتیجه باعث جذب شدن کمپانی های بزرگی مانند فولکس واگن شده بود.

زد اف در سال ۲۰۱۵ توانست کمپانی  آمریکایی TRW با حدود ۶۵۰۰۰ کارمند و کارگر را به مبلغ تقریبی ۱۳ و نیم میلیارد دلار خریداری کند. چرا که میخواست در رقابت با رقبای خود مانند بوش،  کونتیننتال، دنسو و مگنا پیشی بگیرد. و در حال حاضر نزدیک به یک سوم فروش خود را در آمریکا دارد.

ZF در حال حاضر

در حال حاضر خودرو سازهایی مانند فورد، بی ام دبلیو، مرسدس بنز و… و یا حتی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی مانند بیل مکانیکی، لودر بلدوزر و… ، قطعات و ابزاری مانند گیربکس ، شاسی ، سیستم ایمنی خود را از شرکت زد اف تهیه میکنند.

همچنین این کمپانی با هدف راحت تر کردن زندگی و کار روزمره مردم اقدام به سرمایه گذاری هنگفت  و زیاد در بخش اینترنت اشیا را قرار داده اند. اگر دقت کرده باشید بیش از ۶۰ درصد خودروها و ماشین آلات موجود در بازار جهانی قطعات شرکت زد اف در آن قرار دارد. این بدان معناست که این شرکت پیشرفت و نفوذ زیادی در بخش صنعت خود را دارا هست.

این شرکت دارای پنج واحد کسب کار میباشد که به آنها اشاره ای خواهیم کرد؛

  • تکنولوژی انتقال قدرت خودرو: گیربکس‌های اتوماتیک، گیربکس‌های دستی / دابل کلاچ، محور حرکتی، ریخته گری تحت فشار

  • تکنولوژی شاسی خودرو: سیستم شاسی، قطعات شاسی، تکنولوژی سیستم تعلیق

  • تکنولوژی خودروهای تجاری: تکنولوژی سیستم نیروی محرکه وانت و ون. سیستم محور و گیربکس برای اتوبوس ها و ماشین آلات سنگین

  • تکنولوژی صنعتی: سیستم خارج از بزرگراه، سیستم تست، سیستم نیروی محرکه وسایل نقلیه دریایی، تکنولوژی هوانوردی، تکنولوژی توربین بادی

  • تکنولوژی ایمنی فعال و غیرفعال که در حال حاضر به‌عنوان ZF-TRW شناخته می‌شود

و دو واحد مستقل کسب و کار

  • سیستم‌های الکترونیکی

  • سرویس‌های ZF

محصولات تولیدی شرکت زد اف

همانطور که ذکر شد گروه زد اف در شاخه های زیادی مشغول به کار است. که شاخه های اصلی شامل گیربکس و چرخ دنده میباشد. در ادامه به چند مورد از شاخه های تولیدات این شرکت اشاره میکنیم:

  • سیستم های انتقال

  • فرمان

  • اکسل و سایر اتصالات آن 

  • سیستم های الکترونیکی

  • سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS)

  • سیستم های کمربند ایمنی

  •  سیستم های ترمز

  • ایربگ ها

درآمد ZF

در پاراگراف های قبل توضیح دادیم که گروه زد اف حدودا بالای ۶۰ درصد صنعت قطعات خودروسازی جهان را به دست گرفته است. همین آمار نشان دهنده حجم عظیمی از گردش مالی بالای این شرکت است. طبق آخرین گزارش ها این شرکت در سال ۲۰۱۹ حدودا مبلغ  ۳۶,۵۲ میلیارد یورو درآمد حاصل از فروش محصولات خود را داشته است.

همچنین این شرکت دارای شش سایت تحقیق و توسعه  در سرتاسر جهان است. تا بتواند توسعه محصول مربوط به بازارهای محلی را ارائه دهد. ZF سالانه تقریباً ۵ درصد از درآمد فروش خود را روی تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند.

نمایندگی ها

گروه ZF در سراسر جهان نمایندگی دارد. بازار اصلی اروپا  است. و پس از آن منطقه آسیا و اقیانوسیه شامل استرالیا ، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه و آفریقا قرار دارد

فهرست

تاریخچه زد اف

ساختن چرخ دنده و جعبه دنده

واحدهای کسب وکار زد اف

محصولات تولیدی شرکت زد اف

درآمد ZF

  بهترین انتخاب استراتژی ZF

سطوح استراتژی ZF

جای پای جهانی ZF

چگونه ZF در حال شکل دادن به تحول است

دستور العمل برای موفقیت  – سیستم عامل دوگانه

پایداری یعنی مسئولیت پذیری

ZF چگونه به طور پایدار فکر می کند و عمل می کند

افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی

ماتریس آنسوف در شرکت زد اف

  • نفوذ در بازار

افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی

کاهش هزینه های عملیاتی

مشارکت و سرمایه گذاری مشترک.

مزایا و ویژگی های محصول جدید

توسعه بازار

توسعه محصول

کاربرد ماتریس آنسوف در اچ پی

مسئولیت اجتماعی شرکت ZF

ارزش ها

اهداف مسئولیت اجتماعی در شرکت زداف ZF

افزایش سلامت و رفاه

ایجاد ارزش مشترک (CSV)

چگونه خلق ارزش را به حداکثر برسانیم؟

تعهدات شرکت ZF

زنجیره تامین

تلاش برای دستیابی به اهداف پایدار

بهبوداستانداردهای زندگی

تجزیه و تحلیل بازاریابی(۵سی مارکتینگ)در ZF (5C Marketing)

شرکت

تحلیل SWOT درشرکت ZF

مشتریان

رقبا

همکاران

محتوا(متن)

زمینه سیاسی

بیانیه چشم انداز ZF    

اجزای بیانیه چشم انداز

چگونه یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنیم

نحوه اجرای بیانیه چشم انداز

گروه بندی ایده های مشابه و تهیه پیش نویس

ارزیابی بیانیه چشم انداز

بیانیه ماموریت شرکت ZF

انگیزشی و الهام بخش

دقیق و انعکاس دهنده پیشنهادات شرکت

هدف ZF ازتدوین بیانیه ماموریت 

شرکت ZF Friedrichshafen  چگونه توانست به پیشنهاد وعده داده شده خود دست یابد؟

مشتریان بازار هدف ZF

اهداف ZF Friedrichshafen /دستیابی به اهداف سازمانی چیست؟

اجزای اهداف

اهداف سازمانی ZF

نحوه توسعه اهداف

Mckinsey 7s 7 اس مکنزی درشرکت زد اف

عناصر تاثیرگذاری در ۷ اس مکنزی

ارزش های مشترک

عناصر سخت

انعطاف پذیری و سازگاری

سیستم ها

عناصر نرم

ارزش های مشترک

سبک

تجزیه و تحلیل VRIOدرشرکت ZF

کاربرد VRIO  درشرکت ZF

باارزش

نادر

تکرارنشدنی

سازمان

استراتژی اقیانوس آبی در ZF Friedrichshafen S

چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید

چارچوب شش مسیربرای شرکت ZF

سه طبقه غیر مشتری

تحلیل  گروه های غیر مصرف کننده یک صنعت

دنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبی

حفظ قیمت برای جذب مشتریان درZF

مقبولیت

نقشه سودمند خریدار

چرخه تجربه خریدار و اهرم های ابزار

ارزش نوآوری

ایجاد نوآوری ارزش/ خریدار در مقابل تولید کننده  .

References


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی جهت بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابر

عنوان ارائه الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی جهت بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابر تعداد صفحات 87 چکیده در سال های اخیر با توجه به رشد روز افزون درخواستها و پیوستن مشتریان جدید به دنیای محاسبات، سیستم های محاسباتی نیز باید تغییر کنند و قدرتمندتر وانعطاف پذیرتر از قبل عمل نمایند در این میان محاس
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 37
فرمت فایل doc
حجم فایل 1975 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
دانلود فایل ورد Word ارائه الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی جهت بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابر

فروشنده فایل

کد کاربری 14482
کاربر

 

عنوان : ارائه الگوریتم زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی جهت بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و تولید آلاینده ها در شبکه محاسباتی ابر

تعداد صفحات : 87

چکیده:

در سال های اخیر با توجه به رشد روز افزون درخواستها و پیوستن مشتریان جدید به دنیای محاسبات، سیستم های محاسباتی نیز باید تغییر کنند و قدرتمندتر وانعطاف پذیرتر از قبل عمل نمایند. در این میان محاسبات ابری به عنوان مدلی فراتر از یک سیستم ارائه شد که در حال حاضر توانایی پاسخگویی به اکثر درخواست ها و نیازمندی ها را دارد.

راه حل های مجازی سازی به طور گسترده ای برای حل مشکلات مختلف مراکز داده مدرن بکار می روند که شامل : استفاده کمتر از سخت افزار، استفاده بهینه از فضای مراکز داده , مدیریت بالای سیستم و هزینه نگهداری می شوند.

عمده چالش هایی که سرور های بزرگ با آن مواجه هستند عدم وجود قابلیت اطمینان بالای سیستم و هزینه های عملیاتی بالا به علت مصرف انرژی زیاد است. بنابراین، استقرار و زمانبندی vm ها برپایه انرژی آگاه یک ضرورت فوری برای دستیابی به این اهداف است. زمانبندی کار برای چندین سال توسط محققان مختلف مورد مطالعه قرار داده شده است ، اما توسعه خوشه های مجازی و محیط ابر پنجره جدیدی به سوی محققان جهت رویکردهای جدید زمانبندی باز کرده اند .

یکی از تکنیک های مورد نیاز جهت افزایش انعطا ف پذیری و مقیاس پذیری مراکز داده ی ابری، مهاجرت است. عمل مهاجرت با اهداف گوناگونی از جمله توازن و تقسیم بار، تحمل پذیری در برابر خرابی، مدیریت انرژی، کاهش زمان پاسخ و افزایش کیفیت سرویس، تعمیر و نگهداری سرورها انجام می شود.

اجزای اصلی زمانبندی کار در محیط مجازی شامل :استقرار vmها در بین ماشین های فیزیکی و موازنه بارکاری پویا به کمک مهاجرت کارها در سراسر گره های خوشه مرکز داده می باشد.

در این پایان نامه تمرکز ما روی زمانبندی مهاجرت ماشین های مجازی در مرکز داده ابر با استفاده از الگوریتم وراثتی می باشد . نتایج شبیه سازی موید امکان پذیری و کارایی این الگوریتم زمانبندی می باشد و منجر به کاهش قابل توجه مصرف انرژی کل در مقایسه با استراتژی های دیگر می شود.و از آنجا که تمرکز ما روی انرژی عملیاتی مراکز داده است با کاهش مصرف انرژی عملیاتی, تولید آلاینده زیستی کربن نیز کاهش یافته که در کاهش هزینه کاربر نقش بسزایی ایفا می کند .

چکیده

مقدمه

 

فصل اول- کلیات

مقدمه

مروری بر محاسبات ابری

1-2-1- بررسی انواع مختلف توده های ابر، کاربرد، مزایا و معایب

1-2-2- برخی مزایا و معایب محاسبات ابری

1-2-3- معماری سیستم های محاسبات ابری

1-2-4- ماهیت محاسبات ابری

مجازی سازی

مقدمه ای بر مهاجرت ماشین های مجازی

1-4-1- مهاجرت

1-4-2- انواع روش های مهاجرت زنده

الگوریتم ژنتیک

1-5-1- جمعیت ژنتیکی

1-5-2- تابع برازندگی

1-5-3- عملگر ترکیب یا جابه جایی

1-5-4- عملگر جهش

1-5-5- عملگر انتخاب

آشنایی با چالش پیش رو در شبکه محاسباتی ابر

خلاصه و نتیجه گیری

 

فصل دوم- مروری بر ادبیات گذشته

2-1- محاسبات ابری

2-2- مجازی سازی

2-3- مدیریت انرژی در مرکز داده اینترنت IDC

2-4- مدیریت انرژی ماشین مجازی و مهاجرت

2-5- الگوریتم MBFD

2-6- الگوریتم ST

2-7- الگوریتم MM

2-8- الگوریتم هریسانه

2-9- الگوریتمMEF(تغییر اولین تناسب)

2-10- نتیجه گیری

 

فصل سوم- ارائه الگوریتم پیشنهادی

3-1- مقدمه

3-2- الگوریتم پیشنهادی

 

فصل چهارم- نتایج شبیه سازی

4-1- مقدمه

4-2- ویژگی های شبیه سازی تخصیص و مهاجرت ماشین های مجازی

4-3- نرم افزار متلب

4-4- نتایج شبیه سازی

4-5- نتیجه گیری

 

فصل پنجم- نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- نتیجه گیری

5-2- کار آینده

 

 

فهرست جداول

جدول 1-1 نمونه ای خدمات برحسب تقاضای ارائه شده از طریق محاسبات ابری

جدول 3-1 مصرف انرژی پردازنده ها با توجه به بار کاری

جدول 4-1 مقایسه الگوریتم های مختلف برپایه مصرف انرژی سرورها (Kwh)

فهرست اشکال

شکل1-1 بررسی گوگل از مقبولیت سیستم های کلاستر , گرید و ابر

شکل 1-2 سیر تکاملی سیستم های محاسباتی

شکل 1-3 نمایی از انواع مراکز داده (بدون مجازی سازی وبا مجازی سازی)

شکل 1-4 نمایی از چگونگی عملکرد MapReduce

شکل 1-5 نمایی کلی از ساختار مجازی سازی

شکل 1-6 سرورهای مجازی اجرا شده بر روی یک سخت افزار فیزیکی

شکل 1-7 تاثیر مجازی سازی در کاهش تعداد سرورهای فیزیکی

شکل 1-8 شمای کلی مجازی سازی مرکز داده

شکل 1-9 مهاجرت ماشین مجازی

شکل 3-2 رشته کروموزوم پیشنهادی

شکل 3-3 ترکیب – روال تک نقطه ای

شکل 3-4 مثال- ترکیب – روال تک نقطه ای

 

شکل 3-5 ترکیب – روال دو نقطه ای

شکل 3-6 مثال- ترکیب – روال دو نقطه ای

شکل 3-7 ترکیب – روال یکنواخت

شکل 3-8 جهش- بیتی

نمودار 4-1 – زمانبند ارائه شده با تعداد تکرار100 و عملگر ترکیب تک نقطه ای

نمودار 4-2 – زمانبند ارائه شده با تعداد تکرار1000 و عملگر ترکیب پراکنده

نمودار 4-3 مقایسه الگوریتم های مختلف برپایه مصرف انرژی سرورها (Kwh)

نمودار 4-4 مقایسه الگوریتم های انرژی آگاه برپایه مصرف انرژی سرورها (Kwh)