آقای آن لاین
آقای آن لاین

آقای آن لاین

Mr Online

دانلود تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می گیرند ، اتخاذ می شوند

دانلود تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

دانلود و خرید مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین 
خرید مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین 
دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین 
خرید و دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین 
دانلود رایگان مقاله بازاریابی پیوسته و آنلاین 
دانلود رایگان پژوهش بازاریابی پیوسته و آنلاین
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

 

مقدمه:

پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم وابسته است ، از اهمیت برخوردار می باشد ، این مثال ساده را در نظر بگیرید که ، یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید .

یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد.

این تبلیغات ممکن است به  شکل کاهش موقتی قیمت که از طریق بکارگیری کوپن حاصل می شود صورت گیرد . تعیین بهای اعتباری کوپن قیمت موثری که با آن کالا به فروش می رسد را مشخص می نماید  و این قیمت موثر تنها در صورتی مشخص می گردد که تقاضا در مراحل قیمت گذاری مختلف معلوم باشد . با این وجود اگر سایر تاثیرات در نظر گرفته شوند ، تصمیم گیری سخت تر می شود . اگر خرده فروش چندین نمونه کالا را به فروش برساند ، کاهش قیمت یک نمونه خاص به خریداران ممکن است در طی دوره تبلیغ ، آن کالا را به مقدار زیاد ذخیره نمایند ، که این امر به کاهش فروش کالایی که در دوره تبلیغ و در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند ، می انجامد .

دانلود تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

دانلود کتاب صفر تا صد فروش انلاین

کتاب صفر تا صد فروش انلاین

کتاب صفر تا صد فروش انلاین

دانلود کتاب صفر تا صد فروش انلاین

فروش انلاین
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1239 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

کتاب صفر تا صد فروش انلاین(هر چیزی که برای داشتن  در امد انلاین نیاز دارید)(115 صفحه) با سلام و احترام از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"

دانلود کتاب صفر تا صد فروش انلاین

دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار انلاین

کتاب راه اندازی کسب و کار انلاین

کتاب راه اندازی کسب و کار انلاین

دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار انلاین

کسب و کار انلاین
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 777 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

کتاب (راه اندازی کسب و کار انلاین) در (31 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب راه اندازی کسب و کار انلاین

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

تبلیغات انلاین
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 208 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

کتاب (علمی جدید در تبلیغات انلاین) در (18 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

تبلیغات انلاین
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 208 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

کتاب (علمی جدید در تبلیغات انلاین) (اموزش مشاوره طراحی اجرا پشتیبانی در زمینه های کسب و کار کارافرینی مدیریت فروش و بازاریابی تجارت الکترونیک خلاقیت و موفقیت) در (18 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین